home tshirts illustration handmade contact

Share it

Wednesday 19 November 2014

Mugs, bags, T-shirts

Because i work a lot and i don't have much time to spend promoting myself my stuff r not selling well. Had to figure something out. Maybe traditional prints on paper or canvas were to boring so now i decide go further. Now my art can be with u all the time on products that you use every day. Isn't that amazing? How about go shopping and use my tote bag to put ur goods in? Or drinking ur favourite coffee, cup of tea or hot chocolate from mugs with original designs ? T-shirts, hoodies and all tops to keep u cozy and original... Well i found out nice website that will help me to make that possible. All that I've said and much more can be with u and it's available to order already :) Go on my Redouble shop with worldwide shipping and enjoy all that. All prints on very high quality. I did order few things for myself to check how they r and I'm very happy. I added a button on the side to always easily find a link to it.


Poniewaz dużo pracuje i nie mam dużo czasu na promowanie swoich rzeczy, nie sprzedają się one dobrze. Musiałam coś wymyślec. Może tradycyjne odbitki na papierze lub płótnie były zbyt nudne, wiec zadecydowalam iść dalej. Teraz moja sztuka może być z wami cały czas na produktach, których używasz na co dzień. Czyz to nie jest niesamowite? Co powiecie na pojscie na zakupy z moja torba? Lub picie swojej ulubionej kawy, herbaty lub gorącej czekolady z kubka z oryginalnymi nadrukami? T-shirty, bluzy i wszystkie bluzki i topy, aby bylo wam przytulne i oryginalnie... Znalazlam swietna strone internetowa, która pomoże mi to umożliwić. Wszystko, co powiedziałam i wiele więcej może być juz z wami . Wszystko jest dostepne do zamowienia :) Moj sklep internetowy z przesylka na caly swiat i ciesz się tym wszystkim. Wszystkie wydruki bardzo wysokiej jakości. Zamówić kilka rzeczy dla siebie, by sprawdzić i jestem bardzo zadowolona. Zrobie przycisk z boku, by zawsze łatwo znaleźć link do niego.







No comments:

Post a Comment